joi, 21 iulie 2016

Urme pe Nisip


Un om a visat ca mergea pe malul marii alaturi de Dumnezeu.Pe cer a inceput sa se arate,una cate una, scene din viata lui.In multe din ele a observat doua urme de pasi pe nisip:urmele pasilor lui si urmele pasilor lui Dumnezeu.A remarcat insa, ca de multe ori de-a lungul vietii lui, era doar UN SINGUR RAND DE URME si tocmai in momentele cele  mai triste si mai grele!Pus pe ganduri l-a intrebat pe Dunezeu:

- Doamne,mi-ai promis ca daca te urmez ,vei merge alaturi de mine toata viata mea dar cand am fost in cele mai mari necazuri au ramas doar un singur rand de urme.

Nu inteleg de ce m-ai lasat singur tocmai atunci cand aveam cea mai mare nevoie de tine!

Domnul i-a raspuns:

Scumpul meu COPIL!Eu te iubesc si nu te voi parasi niciodata.

In momentele de incercare si suferinta,ai vazut doar un singur rand de urme pentru ca EU TE-AM LUAT IN BRATE!

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu