marți, 12 iulie 2016

La rascruce

De foarte multe ori in viata ne trezim in rascrucea de drumuri care ne da bataie de cap.
Ne vin in minte intrebari ,ni se deruleaza in fata ochilor imagini  despre care ,atunci cand le vizualizam, ne intrebam mirati cum am reusit atata amar de timp sa suportam unele umilinte, sa ne facem ca nu intelegem aroganta si dispretul,sa ne prefacem ca ne este bine intr-o poveste ,intr-un loc ,intr-o casa,sa intelegem oamneni pe care ii vedem  standu-ne alaturi doar din interese personale…..Intr-un cuvant sa ne uitam pe noi, sa uitam de dorintele si nevoile noastre fiind fericiti doar cand cei pentru care ne sacrificam  sunt fericiti!
Eu  personal sunt o fire poate ciudata s-au poate dificila dar intodeauna cautand sa traiesc pe propriile-mi picioare.

Nu stiu sa cer ajutor,nu cer mila si nici compasiune,nu ma vaicaresc ci actionez.
In  momentele in care ma aflu intr-un impas,nu am liniste,nu am somn,nu am stare ci continuu neancetat sa imi gasesc drumul ,sa gasesc solutii,sa privesc tunelul poate uneori intunecat, care mi se deschide in fata dar si nu renunt a cerceta intunericul decat in momentul in care la capatul lui intrezaresc ,,luminita salvatoare’’spunandu-mi:

Acum este momentul in care trebuie sa ma eliberez de oricare povara care,de la o buna bucata de vreme,ma trage in jos.

Mintea mea trebuie sa se deschida si sa se elibereze de sub tutela acelora care incearca sa ma tina prizoniera intr-o poveste,intr-o relatie,intr-o activitate doar pentru asi atinge scopurile doar de ei stiute si urmarite.

Acum este momentul sa imi eliberez toate grijile si durerile mele si asa cum am procedat si in alte ocazii, in care ma aflam in impas,le voi lasa pe toate in grija,in mainile si in rezolvarea  Bunului Dumnezeu.

Dor el stie foarte bine ceea ce sunt,cine sunt cu adevarat si de ce am nevoie sa mi se intample  in viitor.

Eu fac un singur lucru si anume sa ma avant departe,toto mai departe ,cat mai departe !Eu simt ca plutesc spre undeva departe!Spre locuri care ma asteapta ,spre vise care trebuiesc atinse,spre dorinte care se asteapta implinite.

Zbor!
Da. Asa simt acum!

Au ajuns la maturitate aripile de carea aveam nevoie pentru aceasta incercare.Voi zbura fara sa privesc inapoi,fara sa plang ceea ce am pierdut,fara sa urasc pe cei care m-au dezamagit,nici pe cei care s-au folosit de mine folosind diverse meschinarii doar pentru asi atinge si satisface propriile interese.

Eu sunt imponderabila,fara margini!
Eu, sunt  una si aceeasi cu ceea ce eu sunt.

Ma aflu in contiuna expaansiune,constientizare si nu incetez nici o clipa sa trag cu coada ochiului, sa arunc priviri dese misterului care ma inconjoara si sa imi spun cu tatie ca trebuie sa merg cu capul sus spre mai departe pentru ca ,,nimic nu este si nu se intampla,intamplator’’.

DEPARTE!

Eu ma avant tot mai departe.
Eu plutesc departe.
Eu !Zbor departe!

O data ce fiinta mea si-a luat zborul este bine de stiut ca pentru nimic si pentru nimeni nu-l voi abandona.
Nimeni si nimic nu merita sa primeasca de la mine nimic inainte de a-mi oferi mie prima ceea ce merit.

 Va doresc si voua sa aveti zboruri marete si vant prielnic pentru a le implini!

Nykke


Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu