vineri, 1 iulie 2016

Am avut timp



Am avut suficient timp,asa este, sa fiu si egoista si superficiala dar cel mai grav lucru pe care am putut sa il fac in viata a fost acela ca am facut din regrete ,o boala.Stiu insa ca am avut puterea sa nu o intretin, cu incapatanare,ca sa ajunga incurabila.

Am descoperit la timp ca lumea in care traiesc,unii oameni langa care am ales sa imi petrec o parte din timp ,din ani,nu meritau nimic din tot ceea ce eu ma straduiam sa ofer s-au poate ca eu nu meritam pe deplin dragostea si atentia lor!Cine stie? Toti gresim si nu o sa incerc eu ,acum ,sa spun ca eu sunt un unicat ,o perfectiune.Important este ca am avut mereu un Dumnezeu alaturi care,mi-a trasat sarcini pe care le-am indeplinit fara sovaire  dar, nu a uitat niciodata sa imi atraga atentia ca misiunea mea a luat sfarsit si ca este timpul sa nu mai privesc inapoi ,sa nu mai plang de dragul celor care nu misca un deget pentru mine,celor care nu apreciaza nimic .....

Si a venit si timpul sa descopar ca lumea in care ma aflu nu este lumea in care mi-as fi dorit sa traies.

Am incercat cu incapatanare sa ofer dragoste,admiratie ,sfaturi sa impart zambete si imbratisari, sa adun in jurul meu persoane care sa invete  si sa ma invete sa traiesc ACUM.Sa impartim bucurie,fericire si sa oferim incredere.

Am obosit! 

Dar nu voi abandona acest proiesc,aceasta lupta, chiar daca uneori mi se plateste cu rau, cu vorbe grele,cu ranjete batjocoritoare tot efortul meu.Nu pun la suflet nimic din toate aceste rautati.Chem pe bunul si nelipsitul meu protector, care este Dumnezeu si ii inmanez lui toate greutatile mele spre ale rezolva asa cum doar el este capabil sa o faca.

Imi revin si o iau de la cap!

Cu sufletul linistit,cu spatele lipsit de poveri si griji zambesc neancetat si spun :,,Doamne faca-se voia ta in viata mea si fa ca toti vrasmasii mei sa se intoarca la bunatate si rugaciune''.

Iar celor ce ma pismuiesc le cer iertare, ii iert si eu,ii iubesc si le multumesc!

Nu m-am gandit niciodata ca ar putea exista o alta lume cu care as putea fi compatibila:

Aceasta este lumea in care traiesc ACUM si AICI.

Am invatat sa separ binele de rau,sa gandesc pozitiv si sa ma rog pentru ca rugaciunea de cateva clipe urmata de vibratii joase,ne ganduri negative nu va avea puterea sa ajute pe nimeni,niciodata.

Iubiti-va la fel de mult cum stiti sa va dusmaniti !

O sa aveti surprize nebanuite schimband ura si dispretul ,cu dragostea si iubirea!





















Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu