sâmbătă, 2 iulie 2016

Am invatat multe de la viata




Am invatat ca doi oamneni pot privi acelasi lucru si pot vedea ceva total diferit

Am invatat ca indiferent de consecinte cei care sunt cinstiti cu ei insisi ajung departe in viata
.
Am invatat ca viata iti poate fi schimbata in cateva ore de catre oameni pe care nici nu te  cunosc.

Am invatat ca si atunci cand crezi ca nu mai ai nimic de dat,cand te striga un prieten vei putea gasi puterea de al ajuta.

Am invata ca scrisul ca si vorbitul,pot linisti durerile sufletesti.

Am invatat ca oamenii la care tii cel mai mult iti sunt luati prea repede.

Am invatat ca este prea greu sa iti dai seama unde sa tragi linie intre a fi amabil ,a nu rani oamnenii si a-ti sustine parerile.

Am invatat sa iubesc ca sa pot sa fiu iubita.

Ce multe se pare ca am invatat de la viata asta si totusi vin momente cand te pune la pamant din doua miscari!  Ce este cel mai important,este faptul ca indiferent de situatie, am invatat sa imi adun puterile si sa ma ridic ,sa merg mai departe pentru ca, nu stiu de ce dar eu indiferent cat si cati ajut niciodata nu am ajutor de la nimeni.Am un singur Dumnezeu cu care ma asez  la taifas in  toate momentele mele de bucurie dar si de necaz si tristete.El este singurul care imi sta alaturi si ma invata neancetat ce sa fac, cand sa tac si cand sa vorbesc ,cand sa ajut si cand sa ma opresc.

IARTA-MA si eu te IERT,

TE IUBESC si ITI MULTUMESC!   Draga omule .Indiferent de ceea ce reprezinti in viata mea eu te voi iubi neconditionat asa cum si Bunul Dumnezeu ne iubeste dar nu greseste sa ne dea fiecaruia ceea ce meritam.



foto: https://biancabibiri.files.wordpress.com/2012/06/388666_267617709948106_905223041_n.jpg



Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu