sâmbătă, 2 iulie 2016

Luna plina



Când pe cerul plin de stele, luna plină a răsărit,
Tu m-aștepţi lângă izvor și îmi spui: bine-ai venit!
Mă temeam că-i prea lumină și astă seară nu mai vii,
Fiindcă ochii-s aţintiţi, pe noi doi, așa cum știi.

Când pe cer nori plumburii, ţin luna în umbra lor,
Ca să vii să ne iubim, știi că e mult mai ușor.
Întunericul păzește, dragostea de gura lumii,
Iară noi putem atunci, să ne iubim ca nebunii!

Eu te-aștept lângă izvor, jos pe pajiștea-nverzită,
Tu vii cu pașii ușori și văd că ești fericită.
Ochii-ţi râd, inima-ţi bate, sufl etul ţi-e fericit,
 Ești așa de liniștită, când știi că vii la iubit!

Și mă strângi ușor de mână, la piept mi te cui bă reşti,
Te îmbrăţişez cu drag, simt că-n braţe-mi te topești.
Îţi sărut cu patimă, gura roșie ca fraga,
Simt atuncea că trăiesc, nu sunt pe pământ degeaba!

Când îmi spui ușor în șoaptă, că ţi-a fost atâta dor,
Simt cum mă topesc de drag, simt că-n braţe am să-ţi mor!
Și că viaţa e frumoasă, chiar și când iubirea doare,
Te iubesc, îţi spun șoptit, din iubire nu se moare!

De iubirea noastră dulce, și stropită cu parfum,
Sunt un sufl et fericit, cu tine pe-același drum.
Cu tine în prag de seară, dar și dimineaţa-n zori,
În poiană îmbrăţișaţi, printre iarbă și prin fl ori.

Și cu șoaptele de-amor, vreau să ţin noaptea pe loc,
Și culcaţi în iarba crudă, să ne săturăm de joc!
Să ne prindă dimineaţa, fericiţi și-mbrăţișaţi,
Și visândune-n palate, de regi sau de împăraţi.

Să uităm că suntem goi, în iarbă sub clar de lună,
Fericiţi să ne simţim, că iar suntem împreună!
C-am vrut să luptăm cu soarta, tu cu alta, eu pe-o cale,
Dar ne-a fost în zadar lupta, sunt iar în braţele tale.


Sursa:

https://www.facebook.com/KessyEllys/


Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu