miercuri, 13 iulie 2016

Angela Similea si Stefan Iordache - Te-ncearca viata uneori




Asa este ea! Ne da atat de mult incat nu putem intelege de unde atata darnicie....apoi....ne ia inapoi incat nu putem intelege cum de poate fi atat de dura?

Am primit atat de mult!

Am pierdut si mai mult!

Am primit compensarea.

Mi-a luat iubirea TA!

Asta este .Mi-a ramas exact ceea ce am meritat.

Iti multumesc pentru iubirea pe care mi-ai daruit-o!

A fost mult?  A fost putin? A fost cinstita? A fost falsa ?

Nu am cum sa stiu toate acestea .Nu se pot cantari intr-o balanta.Stiu insa cat am daruit ,cat am iubit ,cat ce cinstit am iubit ......EU....!

Tu sa fii fericit !

Eu voi fi intodeauna recunoscatoare pentru tot.


Te iubesc! .......si atat............

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu