joi, 21 iulie 2016

Mesajul Zilei-Descult Prin Iarba

                         

                               Mi-as dori sa pot avea puterea  de iertare pe care o are iarba.

                                             Noi o calcam in picioare si ea ne saruta talpa.

                                                   Ce alta iertare ar putea fi mai mare!?

Am umblat ieri cu taplile goale prin iarba.In curtea casei,copiiilpr mei, este o suprafata mica de pamant pe care ei au semanat iarba.Eu, ieri am calcat-o in picioare ,centimetru cu centimetru.Nu am facut-o din rautate.Am facut-o pentru a simtii sarutul ei pe talpile mele goale.Am facut-o pentru a ma IMPAMANTENI.

Nu am mai calcat pamantul si iarba ,cu talpile goale ,de cand eram copil.

Ce simt azi?

Imi simt talpile fierbinti si asta pentru ca IARBA mi-a sarutat cu caldura talpile.

Am iesit dimineata in curte si am privit-o.

Zambea!

Stropi marunti de ploaie picau din cer peste ea parca in semn de Rasplata a iertarii ei .

Multumesc pentru tot ierbii atat de fragede si de gingasea care are asa o mare putere de vindecare dar si de iertare.

Imi voi da silinta sa ii urmez exemplul.Am inceput sa fac asta de mai multa vreme .

SA IERT!

 ......si voi continua cu mai multa vointa pentru ca simt ca am primit noi puteri ,din puterea ei,din puterea accea nebanuita a firului de iarba .


                                                           DESCULT PRIN IARBA



Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu