miercuri, 13 iulie 2016

Punct si de la cap!



Suntem uneori prea comozi,prea lasi,prea nepasatori cu propria  noastra persoana.
Rabdam,iertam si suntem atat de intelegatori cu cei din jur  incat ne plasam pe noi pe locul doi uitand sa ne pretuim.

Incercam adesea sa dam vina pe picatura care a facut sa se umple paharul in loc sa ne asumam responsabilitatea pentru comoditatea cu care am asteptat, uneori foarte linistiti,umplerea lui.

Ne complacem in situatii diverse doar de teama unui nou inceput,din nesiguranta,din lipsa de curaj,de frica de necunoscut.

Toate acestea nu fac decat sa ne imbolnaveasca sufletul.

Am iesit dintr-o poveste atat de urgent incat nici nu am avut timp sa ma gandesc la ce va urma.Nici nu vreau sa ma gandesc,nici nu vreau sa imi fac griji sau sa imi pun intrebari despre ceea ce va fi maine....

Bunul Dumezeu le stie pe toate.El stie cand trebuie pus punct intr-un loc,intr-o poveste si cand,unde si cum va incepe o viata noua.

De multa vreme aveam vise care imi spuneau ca trebuie sa plec.Imi cumparam biletul de drum dar cand se apropia momentul plecarii  nu aveam bagajul pregatit si astfel pierdeam intodeauna mislocul de transport cu care trebuia sa plec.

In urma cu putin timp am avut insa si visul in care am reusit sa  plec si am plecat.Am plecat atat de repede ca nici mie nu imi vine sa cred pentru ca intodeauna ma gandeam cu groaza ce voi face eu cu atat de mult bagaj care il adunase-m in decurs de aproape trei ani.In cateva ore am impachetat totul.

Apoi m-am intrebat ce voi face si cum voi transporta eu, atatea colete,la sediul firmei de curierat?

Fara sa ma necajesc absolut de loc a aparut si solutia salvatoare.Au venit in vizita,cu un scop bine definit,doua persoane din cadrul Bisericii,care m-au intrebat ce fac si cum ma simt?Am spus doar atat:sunt pronta per andare via dar nu stiu ce ma fac pentru ca am foarte mult bagaj care trebuie expediat si nu am misloc de transport.Raspunsul a venit imediat.Te ajut eu.Cand trebuie sa vin pentru acest serviciu?

-Asta seara dupa ora 21.
-Ok! La ora 20:45 voi fi acici.

Si a sosit exact la ora stabilita.Am incarcat in cateva minute totul si am plecat pentru al expedia.Asta a fost tot.Am rezolvat totul in cateva ore .A mers totul ca pe banda rulanta.

Cand ai un Dumnezeu alaturi,nu vei fi singur niciodata.Tu trebuie sa lansezi doar dorinta,gandurile si totul se implineste asa cum iti doresti.

Totul depinde numai de curaj.

Nu ma tem de nimic.Nu ma tem de un nou inceput ,nu ma tem de o noua schimbare.Din contra.In momentul in care simt ca totul este indeajuns am puterea sa pun punct si sa o iau de la cap-

Sunt persoana care iubeste atat de mult incat poti sa crezi ca nu voi pleca niciodata si plec atat de repede incat poti sa crezi ca de fapt nu am iubit niciodata!

Nu!

Indiferent cat de mult am iubit,indiferent cat de mult mai iubesc inca, in momentul in care lipsa de respect, de bun simt, incep sa se faca simtite,nu voi mai ramane nici o clipa.

Indiferent cat sufar,indiferent cat pierd ......este....PUNCT.

PUNCT SI DE LA CAP !

Asta trebuie sa inteleaga toti aceea care cred ca sunt o naiva cu care se poate face orice,se poate folosi dupa bunul plac.

GRESIT SI GRESITI DRAGII MEI.

Nu urasc,nu dusmanesc,nu uit.

IERT!IUBESC!MULTUMESC!

Va iubesc inca dar nu ma las calcata in picioare,,pe banii mei,pe munca mea''

Cu mult respect,

                              Nykke


Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu