sâmbătă, 2 iulie 2016

Cuvinte de iubire


Am scris pe file de un alb imaculat,
Cuvinte de iubire,caligrafiate.
Sunt pentru tine si le-am incarcat
Cu sentimente complicate.



Le-am scris sa ti le recit la venire,
In strofe aranjate-n poezie.
Dar trebuie sa-mi dai de stire
Si sa ai grija ,venirea, sa nu-ti fie prea tarzie!

In vara asta care a uitat sa vina,
Aproape ca nimic nu mi se mai pare important.
Doar inima saraca inca mai suspina
Iar sufletul isi cere un implant.

Ar vrea ca sa se stie-n siguranta
In urmatorii ani ce vor veni cu bruma si cu ger.
Caci viata trece-n graba si ‘si pierde din speranta
Stiind ca sentimentele-ntre noi sunt ,,lucru pasager’’

De aceea ‘ncerc sa las scris in poeme,
Si nu voi astepta de acum nici un raspuns.
Un singur lucru iti mai cer, cat inca mai e vreme
Pacatul dintre noi cu mir sa fie uns!

La masa mea de-acasa nimeni nu mai scrie
O lume de tacere si-un pat fara nuntire au ramas
As mai avea o singura dorinta ,sa imi pui pe ie
O floare de Magnolii ca semn de bun ramas.


Versuri,
            Kessy Ellys Nycollas

Sursa:https://www.facebook.com/KessyEllys/


Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu