miercuri, 29 iunie 2016

Intr-o zi


                                         Intr-o zi

M-ai intrebat la telefon ce sa faci acum daca s-a intamplat asa si a aparut cineva in viata ta .

Nu te necaji .

Asa a fost sa fie s-au poate astea sunt rugaciunile mele din toate noptile nedormite .Rugaciuni de eliberare din aceasta poveste ,eliberare de acel sentiment ciudat si de neanteles de mintea mea .

Noi oamenii facem greseala ca nu spunem clar,concret, corect ceea ce simtim .

Noi nu discutam unii cu altii ceea ce avem de lamurit .
Discutam problema tot cu altcineva dar cine stie mai bine si mai corect ceea ce este la misloc, decat noi doi in acest caz, de exemplu?

Tu crezi ca eu nu as fi inteles corect ceea ce aveai tu pe suflet ,daca mi-ai fi vorbit .?

Aminteste-ti ca de fiecare data cand incepeam o discutie tu o lasai balta ,nu raspundeai nimic ,ba chiar si dispareai.
Cand te-am intrebat de ce faci asta si de ce te blochezi tu ai spus :
pentru ca mi-as dori mai mult dar stiu ca nu se poate .

Nu mai proceda asa. 

CLAR !

Nu basbai prin labirinte fara iesire .Ai sa te pierzi intr-o buna zi si nu o sa te mai regasesti nici tu dar mite altcineva.

Primul meu prieten ,,platonic,, se chema NICU .El a fost baiatul care m-a sarutat ptr prima data .
Nu am cum sa iti povestesc totul dar: era cam cum esti tu la multe chestii .

La un moment dat am spus eu punct pentru ca era imperios necesar.

Viata ne-a dus pe fiecare pe drumuri diferite .

L-am mai revazut cand aveam primii doi copiii.
Eram acasa la parintii mei.A aflat ca sunt acasa si a venit sa ma vada dupa vreo sase  sau sapte  ani.
Era tot singur .
A venit cu rugamintea clara sa fug cu el,lucru care nu aveam cum sa il fac si nici motiv sa il fac pentru ca daca atunci cand puteam sa fiu doar a lui nu m-a pretuit, dupa si cu doi  copii nu mai era cale de intoarcere .

A plecat cu lacrimi in ochi si a spus asa:am crezut ca o sa ajung cineva si am ajuns mai rau decat imi inchipuiam.

Si inca nu era finalul.

A ajuns de s-a si casatorit .A facut o fata .Sotia lui a inebunit. A trebuit sa traga cu ea multe .El a ajuns din Bucuresti sa dea cu sapa in pamant la tara,cu o femeie nebuna in casa .

Mereu o intreba pe sora mea de mine dar nimeni nu a avut numarul meu de telefon sau adresa mea timp de treizeci  de ani si asta ptr ca m-au dezamagit cumplit si am ales tacerea.

A murit intreband unde sunt? 
Am fost in 2012 acasa, atunci cand tu ma sunai si ma intrebai daca mi-am regasit fostele iubiri.Am regasit o colega care a stiut povestea noastra si care mi-a spus ca acel om a murit si nu a reusit sa ma gaseasca sa imi ceara iertare pentru  rautatile care mi le-a facut si cu care a trait in suflet toata viata .

Daca as fi stiut asta iti dai seama ca l-as fi cautat sa ii dau iertarea dar nu am stiut .

E mort acum !
E o poveste,un exemplu de greseala.

De aceea te sfatuiesc sa pui totul la punct la momentul potrivit.
 Viata nu ne iarta pe nici unul!



Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu