duminică, 14 iulie 2013

Vis implinit




Iubitul mea, mi-e gândul doar la tine
Mă simt cuprinsa, de vraja dragostei,
M-ai fermecat, şi tu o ştii mai bine,
Se vede bucuria-n ochii mei.

În preajma ta, sunt beata.... fericita
Mă simt uşora ca un fulg...
Mă copleşeşti, cu gesturi de iubire,
Ceea ce simt acum.... vreau lumii să divulg

Să ştie toţi, să strig în gura mare,
Că mi-am găsit, cealaltă jumătate
Că o iubesc, până la exaltare...
Mai mult de-atât, nici nu cred că se poate.

Când te îmbrăţişez, îţi simt parfumul
Ce-ntreaga ta fiinţă il emană,
Şi mă gândesc, ce scurt poate fi drumul,
Spre vindecarea sufletului.... rană...

Că eşti iubite, un adevărat balsam,
Ce ai venit, exact, la timpul potrivit.
Rănita -n inimă, eu nici nu mai visam,
Că o să fiu din nou, de cineva iubita.

Eram căzuta si-n pragul disperării,
Plângând amarnic o iubire veche...
N-aveam putere să o dau uitării...
Nu mai visam, la sufletul pereche.

Tu ai privit, in inima-mi rănită,
Şi, ai lucrat încet, asemeni unui vraci
Ştiind, cu ce să fie oblojită,
Şi, cu ce vorbe dulci, să o împaci.

Iubitul meu....scumpă comoară,
Să ne iubim din suflet, până la sfârşit...
Idol îmi eşti.Si..... n-o spun într-o doară...
Eşti visul drag, ce mi s-a împlinit.

Versuri,

   Kessy Ellys Nycollas


DUPA ;
Vis implinit de Viorel Marele.

21:34:20












Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu