duminică, 14 iulie 2013

Cand plang


In concediu am plans in fata ta .Am mai plans si alta data dar la telefon ....nu mi-ai vazut fata inlocrimata ....mi-ai auzit doar glasul sufocat de durere.
In concediu insa nu am mai rezistat ,Am plans ...asta este ....si nu pentru ca sunt sensibila .....nu ca nu as fi ...ci pentru faptul ca nu am mai facut fata tacerii tale, tacere care mi-a spus foarte multe ...de multe ori ....insa de fiecare data am dat vina pe mine si pe greseala mea ....nicidata nu te-am acuzat pe tine .
Acum inteleg ca nu intodeauna a fost vina mea ....si ca tu ai un stil al tau din care nu vrei sa evadezi ...si nu iti cer asta ...deoarece ar insemna sa iti cer o schimbare ceea ce ar presupune ca nu ai mai fi tu ....ti-as schiba farmecul ...si asta nu vreau .
ESTI FOARTE GREU DE  DESCIFRAT IUBIRE 
Ascunzi  cu incapatanare ranile sufletului tau ....eu insa am ajuns la multe din ele si voi incerca in timp sa le inchid ....nu sa le vindec ....pentru ca stiu sigur ca nu se pot vindeca niciodata ....

TE IUBESC FARA MOTIV !

TE IUBESC PENTRU CA ASA TREBUIE ,NU PENTRU CA ASA VREAU.....

CU SIGURANTA AM O MISIUNE DE INDEPLINIT 


Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu