duminică, 14 iulie 2013

De ce ?
















De ce din sapte miliarde EU....?
Si tot la fel ...din sapte miliarde TU.....?
De ce pe noi ne-a ales Dumnezeu...?
Si n-am putut sa spunem...NU.....?

DE CE ....? am intrebat mereu si intreb inca ....
A fost sa fii al vieti  mele...un pacat....?
De ce in sentimente esti atat de tare ca o stanca ...?
De ce mai cred ca nu esti  tu cel vinovat...?

Nu ai de ce sa fii tu vinovatul....
Cand dumnezeu decide tot ce e...
Nu am crezut ...atunci nici EU ...nici ...TU
ca ne va purta gandul...
De la greseala la ....decizie...

Si de-ai decis cu sufletul deschis
Ca poti sa ma iubesti asa cum sunt ....
....Iti spun ca poarta-n urma ta sa-nchis...
Si-mi vei ramane-n suflet pana la ...mormant .

Am cautat din rasputeri un alt cuvant ....
Cu care sa inlocuiesc ....mormantul....
Dar n-am gasit ....si va ramne sfant ....
Si pentru totdeauna ...legamantul....


Autor,
          Kessy Ellys Nycollas



Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu