duminică, 14 iulie 2013

NU TE IUBESC....



Nu te iubesc pentru ca esti cumva
Si nici nu-ti cer sa ma iubesti;
Te iubesc pur si simplu, asa!
Te iubesc numai fiindca esti!

Nu stiu daca esti bun sau rau,
Daca ai ochii blanzi ori tristi,
Dar trebuie sa stii ca eu
Te iubesc fiindca existi!

Nu stiu de vreau sa fii al meu,
Nu spun nici da, nu spun nici nu,
Insa am sa-ti amintesc mereu
Ca te iubesc fiindca esti tu!

Nu stiu ce vreau sau nu sa-ti cer
Si nici nu prea m-am intrebat,
Nu stiu nimic, dar ma ofer
Sa te iubesc neincetat!

Nu stiu de sunt ori nu a ta
Sau de vreodata am sa fiu,
Poate nu vrei, sau poate da…
Nu stiu si nici nu vreau sa stiu!

Nu stiu ce simti cand ma privesti,
Nu stiu cum vrei sa te alint,
Nu stiu nici daca ma iubesti…
Nu vreau sa stiu, dar vreau sa simt!

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu