vineri, 21 iunie 2013

Jurnalul unei iubiri complicate







                                                                                                                               
                    INTRODUCERE


Traind in ultima perioada o poveste extraordinara de dragoste, inceputa absolut intamplator intr-o seara racoroasa inca,  asa cum sunt serile lunii martie in general .....dar pline de acea stare de euforie in care te simti indragostit si atunci cand nu iesti,am decis sa deschid acest blog in care sa  astern toate trairile unei iubiri incepute online......continuand in realitatea .....vie .....dar complicata .

Are un continut plin de necunoscute .....plin de temeri .....plin de mister .....plin de despartiri si cautari....intr-un cuvand .....plin de .....,,NIMIC NU E INTAMPLATOR ,,

Am fugit .....am revenit .....am uitat dar visele au reaprins focul .....am incercat sa ne uitam insa conecsiunea se repeta din timp in timp asemeni conecsiunii unui PC la internet ......

Suntem ciudati.....extrem de ciudati .....si ajungem intr-un moment in care ne dam seama ca nu am reusit sa ne cunoastem noi.....pe noi insine ......cum sa mai pretindem ca am reusit sa cunoastem pe cel de langa noi.....

Mister si durere .....iubire si fericire .....dragoste si pasiune ...... intrigi si barfa.....stari de tot felul ......

Cei pasionati de paranormal si psihologie , care vor ajunge pe aceste pagini , sunt rugati sa isi spuna parerea ......pe mine m-a depasit situatia de multa vreme....

Ma simt minunat insa asa cum sunt....si asa cum simt ....

Viata mea s a schimbat ....ma simt bine asa.....nu voi da explicatii nimanui .....deoarece in lupta dintre inima si minte ....inima a invins .....si este fericita acum .....ceea ce conteaza cel mai mult....


Prima intalnire ar fi putut fi numita sau considerata  o greseala .....urmatoarea nu se mai poate numi intr-un alt mod ...este....DECIZIE.....

Este decizia mea si mi-o asum in totalitate .....

Ceea ce voi posta in continuare va fi asa cum voi simti ....cum imi va veni in minte totul ....nu voi avea o regula ....nu voi avea pretentii de scriitor ....nici de poet ....sunt doar trairile mele cu bune si rele ....pe care doresc sa le las scrise aici doar pentru ca ,,unii ,,sa poata intelege ca .....NIMIC NU ESTE INTAMPLATOR.....si ca este important sa primim  ca pe un dar ceea ce destinul ne ofera .....sa ne bucuram si sa incercam sa avem un sfarsit frumos al capitolului ce urmeaza sa il scriem in viata noastra .....sau poate nu un sfarsit ci o transformare frumoasa a dragostei in iubire si respect pentru persoana pe care D-zeu ne-o aduce in viata ...cu scopul de a ne face fericiti ....de a ne face sa simtim ca apartinem cuiva ....pentru ca sufletul omului ....in momentul in care simte ca nu apartine nimanui....ca nimeni nu-l iubeste ....incepe sa moara incetul cu incetul .....

Este minunat sa iubesti ....este extraordinar sa  fii iubit ....dar cel mai minunat este atunci cand iubesti si esti iubit....





Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu