sâmbătă, 22 iunie 2013

Necuvinte







Nichita Stănescu
Necuvintele

El a întins spre mine o frunză ca o mână cu degete.
Eu am întins spre el o mână ca o frunză cu dinţi.
El a întins spre mine o ramură ca un braţ.
Eu am întins spre el braţul ca o ramură.
El şi-a înclinat spre mine trunchiul
ca un măr.
Eu am inclinat spre el umărul
ca un trunchi noduros.
Auzeam cum se-nţeteşte seva lui bătând
ca sângele.
Auzea cum se încetineşte sângele meu suind ca seva.
Eu am trecut prin el.
El a trecut prin mine.
Eu am rămas un pom singur.
El   .....?un om singur.

“Curajul nu e atunci când ai puterea de a merge mai departe – este atunci când mergi mai departe deşi nu ai putere.”Napoleon Bonaparte,,
 
"Doar pentru că cineva nu te iubește așa cum vrei tu, nu înseamnă că nu te iubește cu toată ființa sa." Gabriel Garcia Marquez,,

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu